BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 8 October 2011

|| Boleh saya stori sikit pasal cinta saya?? ||

Saya dah 29yo. Banyak suka duka yang dah ditempuhi.. [ kira banyakla kalo nak dibandingkan dengan anak sedara I.. ]

Tiba2 malam ni, rasa nak stori pasal cinta. Hmmm.. mcm boring je'kan.

I suka tgk org hepi2 bercinta walaupun I tak hepi2 bercinta ( aku mana ada steady boifren.. ). Mesti best'kan bercinta. Dulu zaman2 I bercinta, ( cinta kolestrol :-) pasal I gemuk, boifren kurus ) ingin sangat nak jalan2 pegang2 tangan. Ingin gak nak lentok2 atas bahu boifren bila klua shopping. Hehehe..  tp dengan kegemukan I, mesti org kutuk bila tengok I lentok2 manja kat bahu boifren yang ensem + slim itu. Hehehe.. jadi rasanya tak kesampaian la impian masa tu.. hehehe..
Bila dah tak berboifren, salu kluar ngan kwn. Bila klua ngan kawan, slalu je tgk kapel2 yang hepi2 bercinta. Rasa mcm jeles, tapi taklah.. zaman bercinta I dah berlalu. ( Jeles sikit2 je.. :-p
:-) Kadang rasa tak menentu jugak bila tgk kwn2 bz berSMS ngan boifren dorang. Selang bbrp saat je msg sent, trs dapat sms balas. Mcm bahagia je dorang'kan. Takpe, akan tiba nanti giliran I.  

Penahla jugak nak try berboifren, tapi mcm tak best pulak pasal boifren hati batu. SMS sebulan sekali kot. Call pun jarang sangat. Huhuuu....

Jadi, utk atasi rasa boring takde boifren, I lebey suka spending & wasting my time ngan family. Duduk umah je.. 


p/s : saya ngantok, pasal tu saya merapu ntahapahapantah... sori



0 comments: